Endermologia – wskazania i przeciwwskazania do zabiegu

Walka z cellulitem, nadmierną tkanką tłuszczową, wysmuklenie sylwetki – to główne wskazania do wykonania zabiegu endermologii. Jednakże ze względu na wiele dodatkowych efektów, które można uzyskać za pomocą endermologii, zabieg ten jest polecany także w innych przypadkach niż tylko uzyskanie estetycznej sylwetki. Może to być np. stan napięcia mięśni, skłonność do obrzęków, czy niewydolność żylna.

• Endermologia – wskazania
  • Endermologia – przeciwwskazania

Przekonaj się na jakie dolegliwości może pomóc endermologia, a przy jakich schorzeniach powinno się jej kategorycznie unikać.

Endermologia – wskazania

Zastanawiasz się nad wykonaniem zabiegu endermologii, ale nie wiesz czy jest on dla ciebie? Przy jakich dolegliwościach zabieg ten najlepiej się sprawdzi? Jeżeli zastanawiasz się nad powyższymi kwestiami zapraszamy do dalszej części wpisu. Endermologia obejmuje zabiegi na twarz i ciało. Są bezbolesne i nieinwazyjne, więc nie wymagają okresu rekonwalescencji.

Endermologia jest wskazana w następujących przypadkach:

• redukcja tkanki tłuszczowej w sposób nieoperacyjny
  • redukcja uporczywego cellulitu
  • wygładzenie i ujędrnienie skóry twarzy i ciała
  • modelowanie sylwetki
  • poprawienie krążenia krwi i limfy w organizmie
  • rozluźnienie mięśni i stawów
  • przygotowanie mięśni do wysiłku fizycznego
  • rozluźnienie mięśni po aktywności fizycznej
  • zmniejszenie obrzęków
  • leczenie blizn po oparzeniach i operacjach
  • walka z bólami po zabiegach, bólami pleców i mięśni
  • niewydolność naczyniowa

W czasie trwania kuracji zalecane jest picie co najmniej 2,5 litra wody dziennie, lekkie ćwiczenia fizyczne oraz stosowanie się do zasad zdrowego odżywiania.

Endermologia – przeciwwskazania

Czy istnieją przeciwwskazania przed wykonaniem zabiegów endermologii LPG? Zabieg endermologii jak każdy inny zabieg posiada pewne ograniczenia, przez które nie każdy może z niego skorzystać. Warto udać się na konsultację, na której kosmetolog przeprowadzi dokładny wywiad, mający na celu określenie naszego stanu zdrowia, typu sylwetki, trybu życia. Pomoże nam zadecydować czy zabieg nadaje się dla nas, czy też powinno się wybrać jakiś alternatywny typ zabiegu.

Do przeciwwskazań do przeprowadzenia endermologii zaliczamy:

• żylaki
  • zapalenie żył
  • naczyniaki
  • wszelkie stany zapalenie naczyń krwionośnych
  • choroby nowotworowe
  • infekcje i stany zapalne skóry
  • ciąża oraz karmienie piersią
  • stosowanie leków przeciwzakrzepowych
  • mechaniczne uszkodzenia skóry i naskórka
  • trądzik różowaty
  • wszczepiony stymulator serca
  • niewydolność wątroby
  • posiadanie wszczepionych implantów

Jeżeli już wiesz czy zabieg endermologii jest dla ciebie wskazany, pozostało ci opracowanie planu zabiegów i określenie efektów jakie chcesz nimi osiągnąć. Z pewnością lekarz pomoże ci opracować harmonogram i częstotliwość zabiegów, tak aby były one dla ciebie jak najbardziej komfortowe. Przeważnie jest to seria 10-15 zabiegów, dwa razy w tygodniu. Pierwsze efekty zobaczysz już po pierwszym zabiegu a stosowanie się do opracowanego planu, pomoże w uzyskaniu wymarzonej sylwetki oraz młodszego wyglądu skóry.

Endermologia – jakie są efekty? Jak długo się utrzymują?Laserowe Usuwanie rozstępów – Jak pozbyć się rozstępów?