Endermologia: ile cm mniej?

Coraz częściej słyszy się o endermologii. To zabieg polecany przez piosenkarki, aktorki. O zabiegu, który pozwala pozbyć się kilku centymetrów w obwodach czytamy również w prasie, słyszymy w telewizji czy w radiu. Każda kobieta z pewnością kojarzy te “cudowne” kosmetyki, które w magiczny sposób mają pomóc nam w gubieniu centymetrów: balsamy chłodzące czy rozgrzewające, peelingi. Stale pojawiają się nowe produkty. Często jednak nie uzyskujemy obiecanych efektów. Zupełnie inaczej jest w przypadku endermologii. To zabieg o potwierdzonej skuteczności, którego rezultat zobaczymy już po pierwszym razie! Co warto o nim wiedzieć?

• Czym jest endermologia?
  • Kto może zdecydować się na endermologię?
  • Efekty endermologii
  • Endermologia – jak przebiega zabieg?

Z wpisu dowiesz się, czym jest endermologia, czy jest to zabieg dla każdego, na jakie efekty można liczyć oraz jak przebiega zabieg endermologii.

Czym jest endermologia?

Endermologia to mówiąc najprościej masaż próżniowo-podciśnieniowy. Jego celem jest poprawa metabolizmu skóry, dzięki czemu znacznie łatwiej jest się pozbyć komórek tłuszczowych czy cellulitu. Intensywny masaż skutecznie stymuluje unaczynienie, poprawia krążenie krwi oraz limfy, przez co drenuje nadmiar płynów, wzmaga wymianę międzykomórkową i usuwa toksyny z organizmu. Zabieg idealnie sprawdza się w celu redukcji tkanki tłuszczowej, cellulitu. Pozwala na wyszczuplenie i wymodelowanie sylwetki. Poprawia także elastyczność skóry, redukuje obrzęk oraz likwiduje cellulit wodny.

Kto może zdecydować się na endermologię?

Endermologia to zabieg szczególnie dla osób, które chcą się pozbyć cellulitu i wymodelować swoją sylwetkę. Co ciekawe, jest ona także nazywana lipomasażem. Wszystko ze względu na to, że stymuluje skórę twarzy i jest jednocześnie formą odnowy biologicznej. To dlatego endermologię poleca się każdemu, kto chce zachować wyraźne kontury twarzy i poprawić elastyczność skóry.

Ogromną zaletą endermologii jest poprawa metabolizmu oraz skuteczne oczyszczenie organizmu z toksyn. Jeden zabieg przynosi cały szereg korzyści! Ma właściwości kosmetyczne, estetyczne, ale także medyczne! Jeśli cierpimy na ból kręgosłupa czy bóle mięśniowe, lipomasaż ma działanie terapeutyczne. Łagodzi dolegliwości związane z bólem mięśniowym, reumatycznym czy bólem kręgosłupa. Endermologia jest także polecana w celu regeneracji po liposukcji.

Efekty endermologii

Efekty endermologii są naprawdę wszechstronne. Przede wszystkim:

• pozbywamy się cellulitu,
  • wyszczuplamy i modelujemy sylwetkę,
  • wygładzamy drobne zmarszczki,
  • poprawiamy kontury twarzy, oczu oraz ust,
  • oczyszczamy organizm z toksyn,
  • łagodzimy bóle mięśniowe oraz bóle kręgosłupa,
  • likwidujemy obrzęki,
  • usuwamy nadmiar wody z organizmu.

Efekty endermologii mogą być naprawdę spektakularne – szczególnie wśród osób, którym zależy na redukcji cellulitu i pozbyciu się nadmiaru wody w organizmie. Dzięki endermologii możemy zyskać aż 5,2 cm mniej w talii! Dodatkową korzyścią jest skuteczne pobudzenie metabolizmu, przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej, poprawa krążenia krwi i limfy. Ważna jest jednak systematyczność i cykliczność. Najlepiej zdecydować się na pakiet 10, 15 lub 20 zabiegów w zależności od pożądanego efektu. Kosmetolog opowie o dostępnych rozwiązaniach podczas konsultacji.

Endermologia – jak przebiega zabieg?

Zabieg endermologii to sama przyjemność! Otrzymujemy aż kilkadziesiąt minut relaksu. Endermologia nie jest bolesna. Specjalista zapoznaje szczegółowo z procedurą, wyklucza ewentualne przeciwwskazania. Pacjent może zadawać pytania, aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Jedyne, co trzeba zrobić, to założyć specjalny kombinezon, który ściśle przylega do ciała. Kostium ten zabezpiecza skórę przed bezpośrednim kontaktem z maszyną.

Choć endermologia jest zabiegiem o wysokiej skuteczności, nie każdy może z niej skorzystać. Wśród przeciwwskazań wymienia się:

– zakrzepy

– zaawansowaną miażdżycę naczyń obwodowych

– gorączkę

– choroby nowotworowe

– rozrusznik serca

– cukrzycę

– epilepsję

– ciążę (z wyjątkiem nóg)

– stwardnienie rozsiane.

Czy depilacja laserowa jest bezpieczna dla zdrowia?Zamykanie naczynek: jaka metoda najlepsza?